Skip to main content

Nak Barang L'occitane Percuma? Jangan buang botol kosmetik dan mandi an-Sarahata.com



Nak Barangan Dari L'occitane Percuma? 

Hari itu tengok di IG story kawan Cik nama Syira

Dia pergi Mall dengan adik ipar bawa botol-botol sabun, kosmetik yang tak pakai dalam beg plastik IKEA itu masuk kedai L'occitane dan dapat redeem produk L'occitane

Produk L'occitane adalah salah satu produk yang bagus untuk dicuba


Benda nak bagi percuma kenapa kita nak bayar, Betul tak?




Tapi, buat lah kerja sikit baru dapat ganjaran

Senang saja, kumpul saja botol-botol ikut requirement yang dikehendaki

Basuh dulu sebelum ke kaunter untuk redeem ya

Setiap bulan ada saja barang keperluan kita akan habis

Jadi setakat nak kumpul 6 botol - 30 botol kosong takde masalah 



Boleh redeem di outlet dibawah ini :



Untuk lebih jelas, ini dia barang yang di terima :


Selepas itu, Cik pun pesan kepada suami, semua botol shampoo, mandian, pencuci muka jangan buang dulu ok?

😁


Jom kemoen recycle bersama L'occitane

Sampai sekarang terbelit lidah nak sebut jenama ini. Maklumlah lidah pekat melayu


#sarahata
#shgrooming
#l'occitane

Comments

Popular posts from this blog

Bongkar Rahsia Personaliti Pemakai Beg Tangan Wanita,Sudah Tahu Pasti Tersenyum

"Cantiklah handbag awak"
Jika ini adalah kenyataan pertama daripada seseorang apabila bertemu anda,
Awas!!
Beliau kemungkinan besar penggemar handbag.Sebab itu yang diperhatikan dahulu.Tak kisahlah orang tersebut lelaki ataupun perempuan.
Gambar handbag yang saya paparkan adalah sekadar contoh.Harga?maaf, saya tidak nyatakan kerana ada yang boleh anda dapatkan hanya 5 minit,ada yang 5 tahun akan datang,ada masa 50tahun baru boleh dapat atau memang sekadar boleh tengok sahaja tetapi tidak mampu memiliki.Hehe
Tak kisahlah berapa nilainya yang penting menarik dan sesuai dengan diri dan poket masing-masing.
Berdasarkan pemerhatian,pemilihan design handbag juga boleh menentukan personaliti seseorang.
Apakah personaliti korang?;) Sharelah dengan kami
Boleh Like,Komen dan Share album ini untuk panduan rakan taulan.Sharing is caring πŸ‘œπŸ’ΌπŸ’‹

Jika anda perhatikan,penggemar handbag begini gemar warna lembut dan pastel.
Personaliti mereka yang suka akan benda yang bercorak floral dan wa…

Apa itu manicure & pedicure?

Rawatan Kuku Kaki dan Tangan ---------------------------------------------
Dulu,saya tidak ambil kisah langsung mengenai hal ini.
Langsung-tidak- ambil- peduli.
Noktah.
Sehingga saya mengalami kemalangan jalan raya di mana ketika itu kuku kaki saya telah tercabut di bahagian ibu jari,tengah dan bahagian hujung di kedua-dua belah kaki.
Bayangkan selaput yang menutupi kulit yang kita panggil kuku itu hilang?
Sakit!auchhh
Perlu solat atas kerusi dan sakit juga ketika kena air.Ketika proses pertumbuhan kuku pun begitu.Jalan pun tidak berapa nak betul.
Sejak peristiwa itu hikmahnya saya mengambil tahu mengenai rawatan menicure dan pedicure.
ok,itu kisah lama.
Pedicure adalah rawatan untuk kaki sebab ada kalanya kita tersilap memilih kasut yang sesuai,jadi pertumbuhan kuku akan jadi terbantut,kulit mati di sekeliling dan kuku akan menjadi lebam dan meninggalkan kesan darah beku.
Jika dibiarkan,kuku akan mati.
Adakala terjadi juga kuku terbenam ke kulit dan pertumbuhan tidak normal dan meng…